Shop Mobile More Submit  Join Login
Anna X Elsa [YURI] by Y-diculous Anna X Elsa [YURI] by Y-diculous
Add a Comment:
 
:iconneru-kanagawa:
Neru-Kanagawa Featured By Owner Oct 2, 2014
It's like Corpse Party. Anna as Seiko and Elsa as Naomi XD
Reply
:iconocean82802:
ocean82802 Featured By Owner Jul 15, 2014  Student Traditional Artist
Annas face creeps me out every time I look at the picture, nice job though
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Aug 14, 2014  Hobbyist Artist
Hahaha!! Thanks Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] 
Reply
:iconocean82802:
ocean82802 Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Traditional Artist
No prob
Reply
:iconmickey051089:
Mickey051089 Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Writer
Elsa looks like she's nauseous, sad and discomforted by Anna's groping this ruins the pic maybe alter her facial expression to suprise and/or arousel (constructive criticism)
Reply
:iconsamuel707:
Samuel707 Featured By Owner May 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Uhh... Why is Anna groping Elsa?
Reply
:iconstormyroyalz:
StormyRoyalz Featured By Owner Mar 31, 2014  Student General Artist
Are you a they Royal members of the Aztecs
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Apr 3, 2014  Hobbyist Artist
Nope! Why?Llama Emoji-14 (Say Cheese) [V1] 
Reply
:iconstormyroyalz:
StormyRoyalz Featured By Owner Apr 3, 2014  Student General Artist
Because on the Aztec royals would have relationships with family members
Reply
:iconanahiperez:
Anahiperez Featured By Owner Mar 14, 2014  Student Artist
Me: Perfect Big Fool Emoji-05 (Pervy Nosebleed) [V2] 
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Hug 
Reply
:iconswordmasterhalle:
SwordmasterHalle Featured By Owner Mar 13, 2014  Student Traditional Artist
*nose bleed and thumbs up* yes
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Llama Emoji-02 (Blush) [V1] 
Reply
:iconrikkuu10:
Rikkuu10 Featured By Owner Mar 13, 2014
Anna's such a devil!! :evilwoo: 
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Too crazy bout her sister Haha!! Llama Emoji-09 (Drinking Tea) [V1] 
Reply
:iconmonochromatic-mess:
Monochromatic-Mess Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
anna's rape face: WIN XD
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Llama Emoji-23 (Shyness) [V1]  Yeah Haha
Reply
:iconkitaronicus:
Kitaronicus Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
omg Anna's face...
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
:iconmnrevilplz:  Evil Face
Reply
:icongreendorito:
GreenDorito Featured By Owner Mar 13, 2014  Student Traditional Artist
Oh gosh yes! Recently I started a Elsanna boob grab pic. So glad I wasn't the only one who thought about it. This is amazing by the way!
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Haha!! I'm glad too that someone wanna see this scene Llama Emoji-10 (Shy) [V1] 
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner Mar 13, 2014
Anna is so lucky :iconpoutplz:
Reply
:icony-diculous:
Y-diculous Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Artist
Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] Yeah I want to touch too...*Got whack by Anna* Emoticon Clubbing 
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner Mar 21, 2014
Well nows my chance......wait *get hit by Anna* 
Reply
:iconkunikoflowercactus:
KunikoFlowerCactus Featured By Owner May 16, 2014
*gets dropped kicks by me* *takes Elsa* mine bitchs! >8D
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner May 18, 2014
*Runs after you* Come back here!. XD
Reply
:iconkunikoflowercactus:
KunikoFlowerCactus Featured By Owner May 18, 2014
*continues running* Nope!
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner May 18, 2014
You are under arrest criminal. For kidnapping the Queen and for leaving us. *Runs after you*
Reply
:iconkunikoflowercactus:
KunikoFlowerCactus Featured By Owner May 18, 2014
O_O...*ran faster*
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 26, 2014
Image Size
1,018 KB
Resolution
3444×3444
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,172 (5 today)
Favourites
82 (who?)
Comments
42
×